sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Hyvä minä!

Blääh, eipä tämä kirjoittelu tänne nyt ole sitten niin kauheasti kuitenkaan napannut. Osittain johtuu varmaan siitä että kuvia ei ole tullut pahemmin otettua ja ne olisivat ihan mukava lisä tänne, osittain syynä on varmaan myös se että kirjoitusinspiraatiot on pitänyt suunnata ihan muualle, muutama essee kun pitäisi tässä joulukuussa vielä vääntää. Tai palautuspäivät ovat oikeastaan vasta tammikuun puolella, mutta olin kaavaillut saavani ne ennen joulua kirjoitetuksi... Kaavailut taitavat kuitenkin hieman kosahtaa, katotaan jos nyt ainakin yhden esseen saisin kyhättyä ;)

Piti kuitenkin tsempata ja tulla tänne hiukan tuntoja purkamaan, perjantaina oli reeneissä niin voittajafiilis että on se nyt pakko ainakin mainita! Aamureeneissä olo oli vielä hiukan nihkeä ja väsynyt (ylläri, en tosiaan ole mikään aamuvirkku) ja etureidet olivat päättäneet ottaa edellisen päivän reeneistä aika muikeat tuntumat. Iltapäivällä sain kuitenkin hyvin puserrettua vedot ja hyvä fiilishän siitä jäi! Oon kyllä ainakin jollain tasolla edennyt niistä ajoista kun kaikki vähänkin kovemmat vetoreenit jännittivät ihan liikaa. Toki vedot jännittävät edelleenkin ja niin mun mielestä pitääkin olla, mutta pääkoppa kestää onneksi paremmin kuin ennen. Se on melko jeessi juttu, pääkoppa meinaan kun kunnolla pettää niin kroppa ottaa siitä mallia. Pää kylmänä eteenpäin siis, kohti ensi viikon vielä kovempia vetoreenejä! :)

Niin ja nyt voin vihdoin huokasta helpotuksesta, ruotsin opiskelut on mun osalta virallisesti paketissa ja oon harvinaisen tyytyväinen että se oli nyt siinä! Eipä jää ainakaan meikäläisellä valmistuminen sitten hamassa tulevaisuudessa ruotsin suorittamisesta kiinni! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti