lauantai 6. lokakuuta 2012

No NYT sitten paistaa aurinko...

Oon vissiin joko seonnu tai yritän taas vältellä velvollisuuksiani ku jälleen täällä jupisen itekseni... Puolustuksekseni sain kyllä eilen yhen tenttikirjan luettua loppuun ( ja ei, ei sitä ollu alottaessani jäljellä viis sivua vaan yli sata :-D), hyvä minä, kymmenen pistettä ja papukaijamerkki ja taputus olalle ja hyväksyvä nyökkäys. Jooo... Anteeks nyt vaan kauhiasti, oon tässä tunnin verran tapellu pyykinpesukoneen kanssa (tai no koko viikon oikeastaan) ja fiilis on hivenen ärsyyntynyt. (Tässä välissä poistin muuten vahingossa monta riviä tekstiä jotka katos johki bittiavaruuteen, piruvie!) Miksei se toimi? Apua en kyl pyydä. Ainaka vielä. Ainaka heti.

Aamulla käytiin tekemässä kuntosalisetti, hyvin saatiin kaikki liikkeet tuntumaan ku paikat on edelleen niin jumissa. Nautiskelua siis! Etenkin ne 10 000 miljoonaa (eiksme Grandi niin monta tehtyki?) vatsalihasta oli silkkaa euforiaa. Ulkona on koko päivän paistanu aurinko, mikä on siis erittäin jees, sääli että tän päivän reeni oli tietysti sisätiloissa.Voisinhan mä nytkin mennä tonne ulos ilakoimaan työmiesten kanssa (jotain ne tossa meiän talon edessä puuhaa), mutku pitää lukea. Mikä on sinäänsä melko haasteellista, ku päivän ohjelmassa oleva tenttimatsku on pdf-muodossa, enkä tosiaankaan oo tulostamassa noita tuhatta sataa miljoonaa sivua. Ei ainaka tee mieli käydä Facebookissa viiden minuutin välein... Enkä tosiaan anna mieliteolle periksi...

Tisu muutti eilen, ja vaikka kuinka lähelle mua! Todellaki aion pakkokyläillä siellä pian... Ehkä annan sille pari päivää aikaa kotiutua, ehkä en. Ei voi tietää. Tänään mennään myös Mirkkiksen ja siippansa tupareihin, siel on kuulemma "mutakakkua"... :-DD

P.S. Mun on jo kauan pitäny opetella käsilläseisontaa, en vieläkään osaa. Aika säälittävää.
P.P.S. Aika lamea ku ei oo yhtään kuvaa. Zorrie.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti