torstai 18. lokakuuta 2012

Pikakukkuu!

Tajusin just että en oo tullu tänne kirjottelemaan vaikka olin päättäny et maanantaina tuun.. Nooooo, hups. Mulla oli tosiaan viime viikolla kolme tenttiä ja maanantaina vielä yks, huh huh! On varmaan ihan normaalia että siitä tentistä johon oikeasti luin kaiken materiaalin/koko kirjan sain huonoimman arvosanan... : D Joka ei tietenkä ollu huono. Koska olen pro ja sillai.
Parasta oli kyllä perjantain tentti, johon oltiin unohdettu tulostaa mulle ja parille muulle tenttikysymykset. Saatiin sitten ite keksiä kysymykset, jep, luitte oikein. Hahaa, siitä napsahti sitte nelonen vaikka kirjaa jäi joku 90 sivua lukematta... Vaikka toisaalta olin mä koko viikon lukenu. Etten mikään patalaiska ollu. Nyt alko periodinvaihto viikko ( tai ei se oikeastaan vielä alkanut) eli viikon tauko luennoista ja muista, eikä mulla tenttejäkään ole. Pitää vissiin silti opiskella ku sitä seuraavalla viikolla onki sitten taas jotain esseenpalautuksia ja tenttejä ja mukatenttejä. Mut se opiskeluista.

Viime viikon reenailu kärsi kyllä vähän tenttisumasta, tuntu että oli energiat aika niukassa. Mut kaikista reeneistä selvittiin ja tää viikko onkin ollu pikkasen kevyempi ja fiilis ollu paljon parempi. 
Tänään oon mm. vertaillu netissä lenkkarien hintoja. Miten Intersportissa kaikki maksaa aina nii helevetisti enemmän ku missään muualla? Riistäjäkauppa.

Nyt nukkuu, moi ja anteeks!

P.S. Miten voi sataa koko ajan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti